Alle momenten in een boek | Kijk Mij Eens | Review

jaarboek-jessica-say-cheese

Ik ontdekte Studio Ins & Outs via Instagram. Na een tijdje Irene te hebben gevolgd besloot ik een invulboek te bestellen:  Kijk Mij Eens. Dat was het begin van mijn verzameling invulboeken!

Ik besloot het boek te bestellen om alle momenten van mijn zoontje Kay in te vullen die ook ná zijn babytijd komen. Vaak maak je toch alleen maar een fotoalbum van het eerste jaar van je kindje, ik wilde dat het doorging. Dit boek gaat door tot groep 1 van de basisschool. Het is een fijn boek om in te vullen met leuke titels en vragen. Het boek is gemaakt van mooi dik papier waardoor het tegen een stootje kan. Mijn zoontje wil het nog wel eens doorbladeren …

kijk mij eens oude collectie

Ik heb nog de “oude versie” van het boek, maar de inhoud is hetzelfde als de nieuwe boeken.

Het boek begint vanaf de 1e verjaardag, hier ben ik dan ook bij begonnen. Kay zijn 1e woordjes staan erin, wanneer hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal ging, of hij goed boos kan kijken, een pagina om een vakantie in te vullen. Kay is nog geen 2,5 jaar, dus tot zo ver ben ik gebleven.

Zodra ik tijd heb dan ga ik aan tafel zitten met alle spulletjes binnen handbereik. Ik heb veel via Studio Ins & Outs besteld, de washi tapes, letter stickers en kleine quote kaartjes, om zo het boek een dezelfde stijl te geven als dat hij al heeft. De tijd gaat erg snel wanneer ik zit aan mijn boeken, ik zit er al gauw een paar uur aan en ben dan helemaal in m’n eigen wereldje. Heerlijk om weer de foto’s terug te zien, terug te denken. Zodra het weer tijd wordt om aan een volgende titel te beginnen, begin ik hier zo snel mogelijk aan zodat ik goed bij loop en niets kan vergeten.